My Blog

Hijsbegeleider

Hijsbegeleider

Hijsbegeleider

Voor meer informatie over kraantransport op donderdag 8 januari 2011 kunt u contact met ons opnemen via:http://www.mcleodifting.com/cranes/2002/ Chron-ace/ Crossed-Sun Shining.htm" Onder de wettelijke herziening is de hijsmiddelen zijn geclassificeerd als een "kamer met gecontroleerde atmosfeer"; daarom moeten voor hijsbedrijven hijsmiddelen worden gebruikt of moeten alle lasten worden stilgelegd. Deze regeling geldt niet alleen voor kranen, maar ook voor andere hijsmiddelen, zoals zoals vorkheftrucks en andere voertuigen.

Een ongeluk zit in een klein hoekje en opletten is in ieder geval altijd belangrijk. Op het moment van grootschalige bewegingen waarbij het overzicht niet altijd even goed is, is het belangrijk om een ​​extra paar ogen te hebben. Daar is de hijssupervisor voor, die rechtstreeks met de kraanmachinist communiceert om de hijswerkzaamheden in goede banen te leiden. Dit verkleint de kans op ongevallen en zorgt voor een veilige werkomgeving.

Het zou ongeloof zijn als we bronnen in ons bedrijf zouden aanwijzen om verantwoordelijk te zijn voor de uitkomst als er iets gebeurt in een bewegend voertuig en het meer van hetzelfde was. Het is altijd noodzakelijk om een ​​volledige verzekering af te sluiten, aangezien een ongeval nooit volledig kan worden uitgesloten.

Er wordt een verzekering afgesloten voor het verplaatsen van een actief. De polis dekt schade aan alle bewegende voertuigen, inclusief voertuigen en machines die betrokken zijn bij het hijsen. Iedereen zou deze dekking moeten overwegen en controleren of ze deze in hun polis hebben. Zelfs als de lading vracht is, kunnen ongevallen ernstige gevolgen hebben, dus een polis zou dit moeten hebben. Verzekeringspolis wordt beschouwd als een investering in uw bedrijf, dus we moeten controleren of onze polis het verlies van activa tijdens transport dekt en of wij ook gedekt zijn.

Een verzekering in kranen moet dit dekken voor een volledige verzekeringsdekking, en u dient de bevoegde bron om hulp te vragen. Bovendien moet de verzekeringspolis eventuele andere kosten dekken, zoals verzekering, reparaties en andere schade.

Op dit moment, als u in de draad- of verhuisindustrie werkt, is het belangrijk om apparatuur te beschermen en

ook uw personeel. Verzekeringen moeten het feitelijke en potentiële risico dekken. Al het andere is gedekt in de verzekering.

Volledig verzekerde bediening van vrachtwagens en schepen

De volgende regels mogen niet als absolute regel worden beschouwd, maar als richtlijnen waarmee rekening moet worden gehouden om veilig te kunnen werken:

• Ga altijd voorzichtig te werk

• Werk nooit in de buurt van de rand van een talud

• Als de hoogte minimaal is, kan de hoogte van uw dijk een factor zijn

• Als de dijk 60-70 ft is en uw "attente machinist" een sleutel heeft die onmiddellijk naar een dijk zal gaan waar de hoogte meer dan het dubbele is van wat uw "attente machinist" kan manoeuvreren, werk dan voor de eerste klus niet voor het risico van schade

Om het veilig te maken en het risico op ongevallen te verminderen of volledig te elimineren, moeten de volgende regels worden aangeleerd en gevolgd:

• Beschrijf goed de exacte belading van uw lading of uitrusting

• Laad nooit onder het maximale gewicht dat u nodig heeft in uw uitrusting of uw lading die opengaat

• Overschrijd nooit het draagvermogen van uw voertuig (ook wel brutogewicht genoemd)

• Laad geen lading die bijna vol is

• Laad niet al uw lading tot aan het dak

• De primaire belastingen moeten zich binnen de voertuigen (of achtervolgingsvakken) bevinden

• Probeer voor het verplaatsen van de lading hetzelfde personeel in te zetten als waarin u de hijsen doet.

Bied volledige ondersteuning tijdens uw hijsoperatie. Als er iets misgaat, kan het risico op letsel voor de bediener of andere betrokken persoon ontstaan ​​als u uw goederen onder uw belangrijkste belastingslimieten plaatst die in de achterkant van de gebruikershandleiding zijn vermeld. De kans om tijdens het gebruik een ongeval te krijgen, wordt aanzienlijk vergroot.