Bouw & Wonen

Nieuwe ideeën voor je CV

Een kleinigheidje over mijn dagelijkse job: Ik voer alle informatie die ik krijg over technische problemen in het dichtstbijzijnde venster (PMS

Een deel van wat je er in maakt om je investering terug te verdienen

Een punt, voor mij, dat je moet hebben in de oplossing – het moet worden aangetrokken, wanneer u niet bent.

Bijvoorbeeld: als u alle punten van deze “oplossing” bij mij besteld heeft en aan het eind vindt u ze niet zo goed als u dacht, dan zult u er geen goede ervaring mee hebben.

Dat is zelfs zo als wij de beloften na de verkoop met succes uitvoeren.

Wanneer u een kans krijgt, stel uw geest open om nieuwe mogelijkheden te ontdekken en wees tegelijkertijd niet bang om de “kortsluiting” in uw verkoopproces te sluiten.

Ergens in de top van de oplossingenlijst moet u het meest verse punt zijn in het hoofd van een potentiële koper

Zoek niet naar een oplossing – koppel jezelf daar

Nieuwe ideeën zijn altijd interessanter dan oude ideeën.

Als ik terugga naar het verste punt in mijn geest, kan ik me nu gemakkelijk een oplossing voorstellen met een klant die een betere oplossing kreeg door gebruik te maken van een van mijn producten of diensten en een ander proces waarbij hij of zij een duurdere add-on kocht. (Het gaat toch om toekomstige mogelijkheden)

Als je nu dit visum neemt: door te citeren zal de klant al een bepaalde oplossing in zijn hoofd hebben en jij hoeft daar alleen maar deel van uit te maken om het grotere verkoopargument te maken dat je kunt!

Om echt succes te hebben met uw CV en uw belangrijkste verkoopargument, moet u natuurlijk: weten waar uw klant in het plaatje past, gepassioneerd zijn over verkopen, een onoplosbare fondsenwerver zijn, emotioneel kunnen argumenteren…

Net als in mijn leven moet je je bewust zijn van waar mensen hun problemen proberen op te lossen, helpen en/of ondersteunen bij de inspanningen en/of de inspanningen die worden gedaan om meer van de problemen te weten te komen.

Als je nagaat wat de behoeften van je cliënten zijn, kun je je eigen CV zo schrijven dat je je precies kunt richten op datgene waar de cliënt graag meer over wil weten.

Wat doe je, naast de producten of diensten die je aanbiedt?

Bedenk je nieuwe ideeën voor de oplossingen die je aanbiedt? De nieuwe ideeën moeten gericht zijn op het verbeteren van het succes van de eindgebruikers, in welke branche ze zich ook bevinden en waar ze zich ook bevinden. Wees u bewust van wat de andere vernieuwers zouden kunnen doen en neem het idee/de ideeën over.

Probeer deze oplossingen zo te verkopen dat de klanten terugkomen voor meer.